Veysi Öz

1 Ocak 1985 günü Mersin’de doğan Veysi Öz, 2014-2015 sezonu 3. Lig şampiyonluğu yaşayan sporcularımızdan.

Elazığspor alt yapısından başladığı yolculuğuna, İzmirspor, Adana Demirspor, Kahramanmaraşspor, Afyonkarahisarspor, Ispartaspor, Bursa Nilüferspor, Belediye Bingölspor, Ankara Demirspor, Diyarbakır Belediyespor, Sancaktepe Belediyespor, Ümraniyespor’den sonra 2015 Ocak transferinde kadromuza katılan ve İstanbulspor’umuzda 15 maç oynayıp 4 gol attan, Öz’ün attığı gollerden biri 3.lig şampiyonluğu yaşadığımız Çorum Belediyespor maçında idi.

Veysi Öz yaşadıklarını kendi kaleminden yazmış ve ortaya ilginç bir ‘’Şampiyonluk Hikayesi’’ çıkmış. İşte bu hikaye:

ŞAMPİYONLUK HİKAYESİ (Böyle tesadüf olamaz, şampiyonluk yazılmış ilk gittiğim gün)

Kampa katıldığım günün ertesi günü ayın 13’üydü. Notere imza sürgüsü için kulüp müdürümüz Erhan abiyle gittik 13.noter çıktı karşımıza. Orda işimiz bitti otele döndük, ayağıma ağrı bandı yaptı masör Zeki. Koştuktan sonra odaya geldim, duş öncesi bandı çıkarırken üstünde bandın etiketi duruyordu, 13 numara; şakamı bu dedim bu gün 3. Kez karşıma çıktı bu numara. Bunda bir hayır var dedim çok sevdiğim Hakan abimin oğlu Ege’yle akşam konuşuyordum, Veysi abi kaç numaralı formayı giyeceksin İstanbulspor’da diye sordu bana.

Bende sen karar ver onu giyeceğim dedim oda bana 13 numara boşsa diyince kala kaldım. 13 numarali formayı sırtıma koydum. İstanbulspor camiasında ter dökmeye başladım. Bu takımda en çok arkamda duran Mustafa Dalcı abime çok teşekkür ediyorum.

Sevdiklerim beni takip eden her kez. 13 numaranın uğuruna inandım o gün ve dün final maçında 100. golümü attım şampiyon olduk. Skor 3-1 tersine bakarsanız anlayacaksınız…

Bizlere böyle mutlu hikayeler yazan, Veysi Öz’e sağlık ve mutluluklar diliyoruz.